Toimitusehdot

Toimitusehdot


Toimitusaika

- Palapelimaailman tilausten normaali toimitusaika on 2 - 5 arkipäivää.

- Pyrimme poistamaan loppuneet tuotteet verkkokaupastamme, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. 

- Rekisteröityneet asiakkaat voivat seurata tilaustaan oman asiakastilinsä kautta. 

- Toimitamme Palapelimaailma.fi tilauksia vain Manner-Suomeen. Ahvenanmaalle emme pysty tällä hetkellä toimittamaan. 


Maksutavat

Maksutavat (Klarna Checkout) 

Klarnan tarjoamat maksuvaihtoehdot näkyvät verkkokaupan kassalla. Tällä hetkellä Klarna tarjoaa seuraavia maksuvaihtoehtoja: lasku, osamaksu (Klarna-tili), korttimaksu, verkkopankkimaksu tai MobilePay.

Näet mitkä maksutavat ovat sinulle mahdollisia, syötettyäsi omat tietosi verkkokauppamme kassalla. Oletusmaksuvaihtoehtona on aina lasku, mutta voit vaihtaa maksutapaa valitsemalla sinulle mieluisimman maksuvaihtoehdon luettelosta. Huomioithan, että lasku ja osamaksu vaativat aina henkilötunnuksen syöttämistä järjestelmään.

 

Korttimaksu

Sinun on mahdollista maksaa kaikkien suomalaisten pankkien debit- ja credit-korteilla. Voit maksaa myös Visa Electron –kortilla, mikäli olet aktivoinut verkkopankissasi Electron-korttisi verkkomaksuominaisuuden.

Korttimaksun yhteydessä asiakkaan tulee antaa kortin numero, kortin viimeinen voimassaolopäivä, CVC-koodi, sekä joillakin korteilla maksettaessa myös 3D secure-koodi. Lisäksi asiakkaan pankki voi vaatia erillisen tunnistautumisen verkkopankissa verkkopankkitunnuksilla. Varmistathan myös, että olet aktivoinut korttisi verkkomaksuominaisuuden verkkopankissasi ennen maksun suorittamista.

 

Maksa heti - verkkopankkimaksu

Verkkopankkimaksaminen onnistuu Klarnan kautta Maksa heti- palveluna seuraavien pankkien verkkopankissa: S-pankki, Aktia, Danske Bank, Osuuspankki, Nordea ja Säästöpankki, POP-pankki, Ålandsbanken, OmaSP, Handelsbanken, SEB.

Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna/SOFORT. Tietojasi seurataan yksinomaan Klarnan suojatulla maksulomakkeella.

MobilePay


Voit maksaa helposti ja turvallisesti MobilePaylla. Maksaaksesi MobilePaylla sinun tulee ladata MobilePay-sovellus sekä aktivoida se pankissasi valitsemaasi tiliin sekä luoda yksilöllinen tunnus sovellukseen. Tämän jälkeen maksaminen verkkokauppamme kassalla sujuu kätevästi sovelluksen kautta. Ostoksesi summa veloitetaan tililtäsi silloin, kun tilauksesi vastaanotetaan varastollamme.Löydät lisätietoja MobilePaysta suoraan heidän verkkosivuiltaan.

 

Maksa myöhemmin

Tee tilaus tänään ja maksa vasta, kun olet vastaanottanut tuotteen ja tehnyt lopullisen ostopäätöksen. Klarnan laskulla saat 30 päivää kulutonta maksuaikaa.

Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse samaan aikaan, kun tilaus käsitellään varastollamme. Laskun maksuaika on 30 päivää tilauksen lähetyksestä, eikä laskusta peritä lisämaksua. Maksun viivästyessä laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu ja viivästyskorko.

Laskun eräpäivää on mahdollista siirtää lisämaksusta Klarnan sivuilla.

 

Pilko maksu eriin

Voit myös tehdä tilauksen ja pilkkoa maksun eriin. Lisää tietoja Klarnan osamaksusta löydät täältä

Jotta voit valita laskun tai osamaksun tilauksen maksutavaksi, tulee sinun syöttää henkilötunnuksesi kassalla Klarnan maksupohjaan.

   

Toimitustavat ja -kulut


DB Schenker - Noutopistepaketti 5,90€

Toimitus haluamaasi noutopisteeseen ympäri Suomea. Noutopisteitä mm. K-kaupoissa ja R-kioskeissa, lisäksi omat pakettiautomaatit. Toimitusaika 1-3 vrk

 

Matkahuolto - Lähellepaketti 6€

Matkahuollon Lähellä-paketti kulkee luotettavasti kotimaassa Keskon, R-kioskin ja Matkahuollon omiin noutopisteisiin. Kaikkiaan Matkahuollolla on Suomessa lähes 2000 noutopistettä keskeisillä paikoilla.


Posti - Postipaketti 6,60€ 

Toimitus pakettiautomaattiin tai postiin. Perillä pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä. Suomen kattavin noutopisteverkosto takaa Postipakettien nopeat ja sujuvat toimitukset. Jaetaan myös lauantaisin pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Lahdessa, Seinäjoella, Porissa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa.

 

Posti - Kotipaketti 15,10€ (MinimiTilaus 20€)

Postin Kotipaketti jaetaan vastaanottajan ilmoittamaan osoitteeseen pääsääntöisesti lähetyksestä seuraavana työpäivänä kaikkialla Suomessa lukuun ottamatta Ahvenanmaata. Postin lähetti soittaa ennen toimitusta ja sopii tarkemman jakeluajankohdan, jos puhelinnumero ilmoitetaan tilausta tehdessä. Toimitus kotiinkuljetuksena kello 21.00 mennessä.


 

Tuotteen palautus / vaihto

 

Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus niiden vastaanottamisesta. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Palautusoikeus koskee avaamattomia sekä käyttämättömiä tuotteita. Mikäli tuote ei ole palautuskelpoinen, emme voi hyvittää tuotetta.

 

Asiakaspalautuksesta on aina sovittava etukäteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@palapelimaailma.fi) ennen kuin palautat tuotteen. Lähetämme teille sähköpostitse ohjeet tuotteen palauttamiseen.

 

Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla avaamaton, käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Avattu tuotepakkaus on ostopäätös.

 

Asiakas vastaa tuotteen palautuksen / vaihdon toimituskuluista 6,90€

 

Palautuksen / vaihdon toimituskulut vähennetään palautettavien tuotteiden osalta. Palautukseen tulee aina liittää asiakasnumero, yhteystiedot sekä Palapelimaailman ostokuitti / tilausvahvistus.

 

Huom!

Noutamatta jääneestä ja meille takaisin palautuneesta paketista veloitamme tilauksen palautus/rahtikulut 7,99€

 

Reklamaatiot

 

Palapelimaailma vakuuttaa, että jokainen tuote on tutkittu tarkasti ennen kuin se lähetetään asiakkaalle. Jos tuote on siitä huolimatta virheellinen/viallinen niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (asiakaspalvelu@palapelimaailma.fi). Sähköpostiin tulee ilmoittaa reklamaation syy, tuote jota reklamaatio koskee, asiakasnumero, yhteystiedot sekä tilausnumero / kuittinumero.  

Huomaathan että emme voi toimittaa "varaosia" hävinneiden palojen tilalle. Mikäli tuotteessa on selkeä pakkausvirhe tai "prässi" virhe, tehtaat/maahantuojat korvaavat tuotteen eli saatte uuden vastaavan tuotteen. Yksittäisten palojen puuttuminen on erittäin harvinaista, jokseenkin mahdotonta ja näin ollen emme korvaa näitä tapauksia. Tehtaat ovat kiristäneet reklamaatio käytäntöjä huomattavasti niiden väärin käytösten vuoksi.

Tuotteet lähetetään meidän varastostamme aina täydellisinä eli niin kuin olemme ne saaneet ja täten luotamme että kaikki tuotteen osat ovat aina pakkauksessa. 

Kuljetusvauriot

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Siksi on hyvä jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto postivirkailijan läsnäollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä sähköpostitse myynti@palapelimaailma.fi sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.

Hinnat Kaikki Palapelimaailma.fi verkkokaupassa olevien tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5%.

Tietosuoja APS-Tarvike ei missään tilanteessa tallenna eikä kysy asiakkaittensa luottokorttitietoja, tilinumeroita tai henkilötunnuksia. Tilauksen yhteydessä jättämäsi asiakastiedot (osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) ovat meille ehdottoman luottamuksellisia emmekä luovuta niitä missään tapauksessa ulkopuolisille. 

Henkilö- ja maksutiedot käsitellään aina SSL -yhteydessä (Secure Sockets Layer). Maksutiedot (henkilötunnus,verkkopankki,luottokortti) käsitellään Klarna Oy:n suojatussa ja salatussa järjestelmässä. Maksajan henkilötunnusta tai maksu - luottokortin numeroita yms. tunnistetietoja ei tallenneta missään vaiheessa/tapauksessa verkkokauppaan tai palvelimelle.

Yleistä  

Palapelimaailma on APS-Tarvikkeen omistama palapelien verkkokauppa. Tuotteiden vastuullisena myyjänä toimii APS-Tarvike, joka on 100% suomalainen yritys ja täten noudattaa Suomen lainsäädäntöä ja verkkokauppaa koskevaa suoramarkkinointilakia.